Pages

Ads 468x60px

6/29/2013

Operacny management - cela kniha

Obsah 3.         KAPITOLA         3 3.1 Výroba         4 3.1.1 Typy výroby         5 3.1.2 Výrobná kapacita         7 3.2 Kanban         8 3.3 Logistika         10 3.3.1 Podniková koncepcia Just - in - reprobate (JIT)         11 3.3.2 Logistika a JiT v logistickom systéme         13 3.3.3 Logistické chyby         13 3.4 Predaj výrobkov         15 4.4.1 Marketing ako podnikate?ská filozofia         15 3.4.2 Marketingové stratégie podniku         16 3.5         Výrobok         17 3.5.1 Odchýlky ivotného cyklu výrobkov         17 3.5.2 Výrobkové portfólio         18 4.KAPITOLA         20 4.1 Náklady podniku         21 4.1.1 Druhové ?lenenie nákladov         22 4.1.2 Kalkula?né ?lenenie nákladov         23 1.1.3         ?lenenie nákladov         25 4.2 Cenová politika         27 4.2.1 Faktory ovplyv?ujúce cenu         28 Externé faktory:         28 Charakter trhu:         28 4.2.2 Cenová stratégia nového výrobku         29 4.3 Metóda dandy - flow (CSF)         29 4.3.1 CSF mô eme zostavi? na základe 2 metód:         31 4.3.2 Cash - flow cyklus         32 4.4 Financovanie podniku         34 4.4.2 Finan?né riadenie podniku v trhovej ekonomike         35 4.4.3 Analýza straight stabiliseran?nej situácie podniku         37 4.4.4 Hodnotenie finan?nej stableness         38 4.4.5 Analýza rentability (ziskovosti)         40 4.5 Hospodársky výsledok podniku         42 4.5.1 Výnosy podniku         44 4.5.2 Hospodársky výsledok         45 5.3 Zisk         46 5.
Order your essay at Orderessay and get a 100% original and high-quality custom paper within the required time frame.
KAPITOLA         48 ZÁVER         53 SLOVNÍK POJMOV         55 POU ITÁ LITERATÚRA         58 3.         KAPITOLA POSLANIE Pri realizácii svojich cie?ov podnik vykonáva mno stvo ?inností. Uskuto??uje ich vo vzájomnej interakcií, preto poslaním tejto kapitoly je porozumie?, ako výrobná ?innos? ovplyv?uje fungovanie podniku, ?o je úlohou logistiky a ako prebieha predaj finálnych výrobkov vo výrobnom podniku. ÚVOD Výroba v najshirshom poní musical rootí znamená zhotovovanie tovarov a poskytovanie slu ieb. Slú i teda k uspokojovaniu ?udských potrieb. Pod výrobou v u shom ponímaní sa výroba rozumie len ako ?as? transforma?ného procesu, t.j. premena vstupov ( výrobných faktorov) na výstupy (výrobky). Výrobky predstavujú komplex hmotných aj nehmotných statkov , ktoré sú schopné uspokojova? ur?ité potreby. thyrotropin-releasing hormone kladie rôzne po iadavky na kvalitu výrobkov, preto e zní... If you want to produce a full essay, order it on our website: Orderessay

If you want to get a full information about our service, visit our page: How it works.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.